A magazine curated by……..

Ik ben dol op belgische ontwerpers, dus ik volg Antwerp – City of fashion op facebook. Met name voor de tips over tentoonstellingen, moderoutes, modeshows e.d.. Deze keer viel mijn oog op een fantastisch magazine dat 2 x per jaar uitkomt: “A magazine curated by”. Iedere keer wordt een gastcurator, een internationale mode-ontwerper, groep of huis uitgenodigd om innovatieve persoonlijke content te ontwikkelen die hun eigen esthetische en culturele waarden uitdrukt. Zo zijn er al exemplaren verschenen met o.m. de visies van Maison Martin Margiela, Proenza Schoeler, Johji Jamamoto en Haider Ackermann. De laatste is van de hand van Dirk van Saene en ik ben ontzettend benieuwd naar het exemplaar met het verhaal van Bernhard Wilhelm, de ontwerper van mijn all time favoriete rokje.

Het magazine is onder meer te koop bij Donner in Rotterdam en je kunt het online bekijken op www.amagazinecuratedby.com/

Geef een reactie

