Roaring Twenties: filmpje modeshow

Ik ben dol op de mode uit de jaren 20 en 30 van de vorige eeuw. Dus als ik wat tegenkom, wil ik het maar al te graag met mijn lezers delen. Deze keer vond ik via www.coutureallure.com (zit je op facebook volg dan Couture Allure Vintage Fashion) een kort filmpje van een modeshow uit 1929 in Great Cumberland Place in Londen. In die tijd zaten daar veel modehuizen, aldus http://glamourdaze.blogspot.com. Trouwens sowieso een leuke site als je van vintage houdt!

Geef een reactie

