Rene van den Berg: schoenontwerper

Zo af en toe kom je bij het surfen geweldige dingen tegen. Zo kwam ik onlangs via via (ik weet niet eens meer hoe precies) op de site van de schoenenontwerper René van den Berg terecht. Hij heeft samengewerkt met Jan Taminiau (bekend van de postzakkenoutfits, o.m. voor Maxima), Klavers Van Engelen en Thierry Mugler. Zijn vrije werk is verrassend, maar misschien is hij wel op zijn best als hij voor privépersonen ontwerpt, ik vond zijn ontwerpen voor Victoria Koblenko echt super!

www.renevandenberg.nl

2 Reacties op “Rene van den Berg: schoenontwerper

  1. Als ik die schoenen zie, gaat mijn hart sneller kloppen. Is het normaal?

Geef een reactie

