Vakantietip: bezoek Colette in Parijs als je er toch langsrijdt

Ik word altijd ontzettend hebberig als ik de nieuwsbrief van Colette ontvang. De nieuwsbrief zet de toon voor hun nieuwste aanwinsten en die zijn er legio. Deze keer viel mijn oog op de “Pochette surprise” een verrassingszakje met geheimzinnige inhoud. Leuk als verjaardagskadootje, aldus Colette. Dit pakketje doet mij aan een sinterklaassurprise denken: vol verwachting klopt mijn hart! Als je deze week nog richting Parijs afreist check dan vooral de etalage van Colette: daar is van 5 t/m 10 juli de nieuwe collectie van de russische ontwerpster Vika Gazinskaya te bewonderen. Daarna kun je de collectie op de eerste etage vinden. Wég was ik van de Ambush-collectie van Verbal  “Skull AMB Bones” . Ontdek ringen en “skull” kettingen in verschillende kleuren, zoals de versie die opgloeit in het donker en een nieuwe versie van de inmiddels al beroemde “Eyes Got Ballz” ring, die Lady Gaga al gedragen heeft!  Ben je niet in de gelegenheid om naar Colette te gaan: ze hebben ook een webshop.

www.colette.fr

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Geef een reactie

