Mijn Eigen Stijl zet eerste filmpje on line

Het is hartstikke spannend om voor de eerste keer én zelf op film te staan en vervolgens van losse stukjes een nieuw filmpje te maken. Dat heeft Mijn Eigen Stijl nu voor het allereerst gedaan. Mijn Eigen Stijl introduceert daarmee haar diensten op een andere manier, dan alleen maar met tekst. Ik hoop dat mijn lezers het een aantrekkelijke manier vinden om met deze diensten kennis te maken. Laat vooral horen wat je ervan vindt!

Met heel veel dank aan Wilma v.d. Brink voor het filmen!

2 Reacties op “Mijn Eigen Stijl zet eerste filmpje on line

  1. Damn, that sound’s so easy if you think about it.

Geef een reactie

