Nieuwe combi uit eigen kast

De nieuwe collecties komen langzamerhand weer in de winkels, we weten dus wat de nieuwe kleuren zijn. Nou ben ik in principe wel zo eigenwijs dat ik dat zelf wel uitmaak, maar de nieuwe kleurexplosie past toevallig erg goed bij mijn bui op dit moment en er hangt genoeg in de kast.

Nou is rood niet de kleur die ik heel vaak draag, maar ik dacht ineens aan mijn rood/roze/zwarte kimono, die er eigenlijk al een paar jaar hangt, maar die ik heel weinig heb aangehad. En ik vind ‘m zóóó mooi. Dus op zoek naar de ultieme combinatie. Al browsend door mijn kledingkast kwam ik ook nog mijn zwart/rode mouwloze chinese jasje (souvenir uit Hong Kong) tegen.

Waarmee combineerde ik deze rode zijden eyecatchers deze keer? Natuurlijk met mijn favoriete nieuwe broek uit de uitverkoop een zwarte basic wollen broek, die glad zit en rechte pijpen heeft en zwarte laarzen. Natuurlijk kunnen deze rode stukken ook heel goed met een jeans of als je meer casual wilt denk dan ook eens aan een khaki chino en een paar goede sneakers.

Bij deze outfit draag ik niet veel accessoires, want de kleur spreekt eigenlijk al genoeg. Maar natuurlijk gaat er bij deze tashionista wel een rood exemplaar aan de hand/arm mee.

2 Reacties op “Nieuwe combi uit eigen kast

  1. Dat ziet er goed uit!

    Ciao,
    Manon

Geef een reactie

