10 jaar Soup Royale: een interview met Judith Haagh en Marjon Stark

De dames van Soup Royale hebben na 10 jaar een mooie modus voor samenwerking gevonden. Ze werken organisch samen op een natuurlijke manier waarbij ze gebruik maken van elkaar’s talenten. Judith is meer de denker en de concept-ontwikkelaar en Marjon is meer de doener, maar bij het nadenken over vorm, beeld en concept van een project loopt dat door elkaar heen.

Judith Haagh en Marjon Stark

Wat en wie is Soup Royale?

Ik kan het niet beter zeggen dan de dames zelf op hun mooie website:

Wie zijn Judith Haagh en Marjon Stark?

Judith en Marjon ontmoetten elkaar na hun studie (Judith studeerde op de St. Joost Academie voor beeldende kunst in Breda en Marjon deed de Koninklijke Academie voor Beeldende Kunsten in Den Haag, typografische vormgeving) bij een ontwerpbureau in Den Haag. Daar merkten ze dat ze een goede klik hadden samen toen ze met elkaar aan projecten werkten. De dames hadden beiden het idee om voor zichzelf te beginnen, maar wilden dat eigenlijk niet alleen doen. Dus besloten ze om het avontuur samen aan te gaan.

Waar komt de naam Soup Royale vandaan?

Met interesses voor eten, rituelen, mensen en filosofie werd vanwege de verschillende ingrediënten aan soep gedacht en zo werd Soup Royale geboren. Het vijfjarig bestaan werd dan ook gevierd met een Alice in Wonderland achtig sprookje, vergezeld van dé Soup Royale kookhandschoen.

Marjon over Judith:

Judith heeft een open karakter, is nieuwsgierig, vrolijk, positief en meisjesachtig. Zij is  met veel dingen tegelijk bezig, neemt verantwoordelijkheid , duikt met overgave in de klantwereld, bedenkt nieuwe dingen en staat open voor kritiek. Judith  haalt inspiratie uit film, theater en kleding en houdt ervan de puntjes op de i te zetten. Als ik Judith in 1 begrip zou moeten omschrijven dan denk ik meteen aan Alice in Wonderland.

Judith over Marjon:

Marjon is eigenzinnig, anders dan anders,  een echte trendsetter en voorloper. Zij denkt snel, heeft gevoel voor techniek, heeft haar beide benen op de grond en zij is stoer. Marjon denkt en werkt snel, heeft mensenkennis en zij is een open persoonlijkheid. Marjon is vooral van het beeld, fotografie, en haar voelsprieten uitzetten.

Klantbenadering:

Wij zijn niet zo van standaardbenaderingen. Dus bij iedere klant begint het proces opnieuw. Want wij gaan ervan uit dat iedere klant uniek is en wij leveren dus eigenlijk altijd maatwerk.

Hoe ziet de toekomst van Soup Royale eruit?

Wij willen in de toekomst meer “eigen” projecten doen, zoals het project dat we nu doen met regencapes. Met de “Alles komt goed”-campagne hebben wij de derde prijs gewonnen. Wij waren daarmee in de hele stad te zien! Dus ook dat smaakt naar meer.

De website van Soup Royale is ontzettend dynamisch en kleurrijk, net als de dames zelf. Dank Judith en Marjon dat jullie tijd hebben willen vrijmaken.

De kleurrijke hal van het kantoor van Soupe Royale

Advertenties

2 Reacties op “10 jaar Soup Royale: een interview met Judith Haagh en Marjon Stark

  1. Gefeliciteerd met jullie 2de lustrum!! In 10 jaar tijd op zoveel verschillende en uiteenlopende locaties zichtbaar met jullie heel bijzondere ideeën en de prachtige uitvoeringen daarvan. Volgens mij bruisen jullie zeker nog vele tientallen jaren volop verder als ijzersterk ontwerp duo!

  2. Gefeliciteerd met jullie eerste lustrum, Judith en Marion .Met jullie ontwerpen verdienen jullie inderdaad de naam “Royale”.
    Ik wens jullie beiden voor de komende jaren veel inspiratie toe.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s