Blij verrast

Ik werd helemaal opgewonden toen ik vanmorgen las dat H&M voor de herfst wintercollectie de samenwerking aangaat met Martin Margiela, een van mijn all time favorieten. Bekijk het filmpje voor de sneak peak. De collectie is vanaf 15 november te verkrijgen.

2 Reacties op “Blij verrast

  1. Ik loop altijd wel even langs bij H&M als ik in de buurt ben van Hoog Catherijne Utrecht of de Koopgoot Rotterdam. Mooie damescollecties, ik vind het aanbod herenkleding wat minder. Ik heb tot nu toe alleen wat overhemden bij H&M gekocht omdat er specifieke details in waren verwerkt.

Geef een reactie

