Look at me twice, Aynouk Tan

Ik kwam in december de Tedtalk van Aynouk Tan tegen. Ik had ‘m even in de wacht gezet omdat ik niet meteen tijd had om ‘m te bekijken, dus dat duurde even. Ik was aangenaam verrast door haar speech: volkomen ontspannen, in haar eigen stijl, vertelde ze over haar onderzoek, naar wat de buitenkant van iemand anderen vertelt. Heeft het met onze Nederlandse hokjes geest te maken dat wij mensen met een bepaald uiterlijk een bepaalde identiteit toekennen? Kortom een inspirerend en interessant verhaal van een vrouw naar mijn hart.

Na bekijken van het filmpje werd mij helder dat het daarmee nóg belangrijker wordt dat je zoveel mogelijk jouw binnenkant aan de buitenkant laat zien. Koren op de molen van Mijn Eigen Stijl. Wil je daarbij hulp, schroom niet om contact te zoeken.

Plaats een reactie